HTML

5 perc Angol

Rövid, szórakoztató angol nyelvleckék minden nap, minden szinten, minden korosztálynak!

Friss topikok

  • benedek beata: nem rosszak.......de meg tehettek tobbet es jobbakat;););)na meg nekem nagyon kene nem vicces,hane... (2008.12.11. 11:11) Vicces Karácsonyi idézetek:))
  • qwqw: a szemüveg nem goggle? (2008.01.21. 16:08) Síelni voltunk

Linkblog

Síelni voltunk

2008.01.02. 22:17 szalainori

Szia!
 
Először is szeretnék még egyszer nagyon Boldog Új Évet kívánni mindenkinek! Tegnap sajnos nem tudtam még jelentkezni, mert - miután Artúr szerencsésen kilábalt a karácsonyi középfülgyulladásból - december 29-én elutaztuk Ausztriába síelni. (Na jó, ez némi túlzás, ugyanis én még életemben nem síeltem, és most is kihagytam, de azért felmentem a sípályákhoz megnézni, hogy milyen is az, és őszintén mondom, hogy kedvet kaptam, úgyhogy majd jövőre meg fogom próbálni én is. Idén inkább a sült kolbásszal és a gőzgombóccal ismerkedtem meg közelebbről:) Íme egy kép, Artúrral a sípályánál:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tehát 29-én népes kis "ország-világjáró" csapatunkkal (12 felnőtt 9 gyerekkel, 4 hónapostól 55 éves korig:) elindultunk, hogy egy kis síeléssel egybekötve ünnepeljük meg a Szilvesztert Ausztriában.  Nagyon szuperül éreztük magunkat: kirándultunk még Olaszországba is, a többiek síeltek, finomakat ettünk, pókereztünk. Szilveszter este én scrabble-t játszottam, néhányan táncoltak, a gyerekek pedig tüzijátékot néztek... majd reggel fél 5-ig egy osztrák TV csatorna 1970-es években készült disco műsorát és Boney M. összeállítását néztünk, össznépi TV előtt elalvással:) 
 
Ennek a jó kis élménynek a hatására a heti témánknak a téli sportokat választottam, és mivel sokan szeretnek síelni és snowboardozni, remélem, hogy jó pár hasznos szót is kifejezést is sikerül megtanítanom!
 
 Jó tanulást! 
 
Üdv,
 Nóri


ALL ABOUT SKIING 1.

SKI GEAR - SÍFELSZERELÉS
 

skispolesbinding
sílécsíbotsíkötés
ski bootshelmetgoogle
sícipőbukósisaksíszemüveg

snowboard

 

 

 

 

 

 

 

SKI CLOTHING - SÍRUHÁZAT 

gloveshatski jacket
kesztyűsapkasí dzseki
ski pantsski suitsnow boots
sí nadrágsíruhahótaposó bakancs

1 komment

Címkék: sport tél angol 5 síelés nyelvlecke perc

A bejegyzés trackback címe:

https://5percangol.blog.hu/api/trackback/id/tr8282605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qwqw 2008.01.21. 16:08:51

a szemüveg nem goggle?
süti beállítások módosítása